sábado, 3 de enero de 2009

Moltíssimes felicitats, estimada amiga

Marta: Conec parts de tu molt diferents, i cadascuna té moments diferents.
Oscar: Pero no és per hipocresia ni res semblant, simplement tracto d'adaptarme a l'ambient, estar en harmonia amb ell.
Marta: T'entenc perfectament.
{ Sempre ho fas... }

Marta: Per això no t'has de preocupar
Oscar: Tu em canviaries?
Marta: No, ni per tu mateix ni pels altres. Rotundament no.


Tants moments que has estat al meu costat, tantes converses que m'han ajudat, tantes coses que hem compartit i espero que seguim compartint...tots els anys que calgui!!

Moltes felicitats, Marta, un any més, m'has equilibrat.
                               

1 comentario:

im-perfezione dijo...

aquestes són les petites coses que m'animen i fan que no deixi d'estimar-te mai. moltes gràcies a tu oscar, per tot. t'estimo moltíssim.