lunes, 11 de mayo de 2009

X

         
Necessito entendre-ho, X. Necessito saber que no ets cruel, que dins teu predomina la bondat per damunt de tot el que t'hagi pogut passar. Necessito que m'expliquis, que em diguis que tot aquest temps en què t'he estimat era per algún motiu, que els grandiosos, fantástics moments amb tu eren molt més que una simple aparença. Perquè no vull perdre't. Necessito rebre't, rebre exactament el que et demano. I si no pots donar-ho, no vull res de tu.
RES.
Les teves carícies restaràn ja oblidades en el temps; les mirades plenes de personalitat esdevindran només una prova de la meva ceguesa. 

I no saps com me'n sabria, de greu.


-11-05, recordant un 30 d'abril a les 11:05-
             

2 comentarios:

lily dijo...

Mai t'entenc. El meu pare tambe es budista bueno ja saps, medita es veu i li agrada molt aixo, tinc molts llibres bons si vols ten donc perque el meu pare te tota una biblioteca destinada exclusivament a llibres d'aquests que et fanb pensar i si a mi m'agrades molt llegir mels llegiria perque de veritat que tenen molt bona pinta. ??????????? lili///

lily dijo...

(hey ya no em dic "Lalila"