sábado, 9 de agosto de 2008

Impotència


{Fang, pluja, aigua, desesperació...}

Es increïble com senta adonar-se'n que res depèn d'un mateix. Es com quan llences una pilota cap a un objectiu. Pots posar-te en la posició perfecta, posar-hi la força adequada i dirigir-la cap allà on vols. Però quan la pilota deixa d'estar a la teva mà... ja no és cosa teva. Ja no pots fer-hi res, la pilota donarà o no a l'objectiu, et farà ser feliç o estar trist. Però no depèn de tu, i això és el pitjor de tot.


{Com puc saber què singnifico per tu?}

9 comentarios:

Anónimo dijo...

com puc saber si sóc jo de la que parles?
no deixis de ser el que descobreixes.

The sun goes down

Anónimo dijo...

només jo diria una cosa així

Der Steppenwolf dijo...

"com puc saber si sóc jo de la que parles?"

Només d'una manera: dient-me qui ets, perquè t'ho asseguru, no tinc ni la més remota idea de qui diria una cosa així. I m'encantaria saber-ho.

Anónimo dijo...

Sóc qui vols que sigui

Vull que m'agafis, cuan em tiri sobre teu, i que riguem molt junts
que jo vull dirte que a les 5 jo estaré al teu costat, perdo el temps fent coses estúpides, i ets tu qui posa ordre en la meva vida. Pero jo vull posar-hi un toc de bojería en la teva.
En el fons saps qui sóc, no pensis que ho penses tantsol perque ho vols, sí, sóc jo. I m'agrades i espero que em vulguis.
Saps que faig el que vull, i que sé molt bé el que vull ser, i a l'hora canvio l'idea. M'encanta ser jo mateixa, tindre el que tinc.
Vull que vulguis o que

és la millor resposta que et podría haver donat mai

perde't (ltilet)
busca-ho i un cor

Der Steppenwolf dijo...

De veritat que cada cop estic més perdut...ho sento, igual esperaves que jo sapigués de seguida qui ets...però creu-me, no sóc gaire 'àgil' en aquestes coses.

"que jo vull dirte que a les 5 jo estaré al teu costat,"

Mira, ara mateix estic a Mèxic, i no tinc el mòbil, així que l'unica manera que tens de parlar amb mi, es per aquí. M'encantaria que m'aclarisis la situació...

I siusplau, si vols que tot això vagi a parar a algún lloc, és a dir, que acabi com tu esperes...només necessito una resposta: un nom.

Fins aviat.

Anónimo dijo...

uiix yo pasabaa x aburrimientoo i vayaaa conversaa m'encuentroo jeje
parecee el msn (HH)'
uenoo pos nadaa que pasabaa pa darte recuerdoos i como veoo pos que tas en mexiCoo pos qué esperoo que te lo tes pasando o te lo ayas pasao de putíísimamadree ;)
engaa besoos (KK))

Anónimo dijo...

syy la sAAra :D
la del último coment xxd

Anónimo dijo...

Deu meu
jo vull que s'enamorin de mi també
bingan un peto
que vagi tot be

(segueixo cada tarda la série jajaja o sento, no puc evitaro, cada dia mes interessant. Es vital el paper que fa la noia, tota enigmatica ella jajaja i el noi desconcertat, el fara parar boig, pot ser el comensament dun gran amor, qui sap. Sort pels dos, m'encantaria que donguessis la cara, noia, perque nose perque pero te tota la pinta de acabar be aixo, i potser aconsseguiries el que vols!)

Ia saps, els consells lilian villa, cada dia mes perfeccionats
A veure cuan parlem
N'estic segura de que en tan bon pun arribis a casa i obris l'ordinador, niràs directe al blog jaja
normal


lili
A mi m'encanten les coses aixi

Anónimo dijo...

Com va l'estiu, Oscar? espero que tot be:) nomes dirte que e llegit el text i m'ha recordat molt al punt de vista que te woody allen, a la pelicula match point.
molts records i que el que queda d'estiu vagi d'allo mes be!